Inpakken.

6 september 2016 - Maartensdijk, Nederland

Dag allemaal,

Op dit moment ben ik druk bezig met inpakken! Het is een heel gedoe om te bepalen wat je nu echt gaat gebruiken en wat niet. Daarom kan ik deze week alle tijd gebruiken om dat goed op orde te hebben! Dan hoop ik na lang wachten en dromen aanstaande maandag te vertrekken naar nieuw zeeland!

Als ik daar aankom heb ik alweer een hoop beleefd en dus tijd voor een nieuwe blog!

Liefs Jo

1. Trudy De Boer:
    10 september 2016
    Jootje we gaan je missen lieverd!
  2. Marieke:
    Heel veel succes met de laatste dingetjes en het afscheid nemen... We gaan je zeker missen maar ik hoop dat je een fantastische tijd krijgt in dat verre New Zealand!
  3. Lydia:
    12 september 2016
    Veel plezier jo!
  4. Jacolien:
    Heel bijzonder idee dat je op weg bent naar de andere kant van de wereld!
    We leven met je mee!
  5. Nadine:
    12 september 2016
    Fijne reis! Ik ben benieuwd naar je verhalen en foto's!
  6. Lydia:
    14 september 2016
    Je bent er inmiddels al, een hele fijne tijd daar. Aan de omgeving zal het niet liggen;) Geniet ervan! En ik blijf graag op de hoogte hoor!