Bezigheden

22 september 2016 - Martinborough, Nieuw-Zeeland

Ik laat weer even wat van me horen! Van de week was Sally een aantal dagen weg en moest ik voor het gezin zorgen. Dat ging heel goed en de kinderen waren dapper aangezien ik er nu pas een week ben. En voor mij gevoel al maanden hier zit. Dus ik denk dat ik blijf wonen hier. Inmiddels heb ik een baan gevonden. Ik moest even praten met een vrouw en dat was tien min en ben in principe aangenomen. Dat gaat een stuk makkelijker. Dus vanaf maandag ben ik melkboerin van ong 500 a 600 koeien. Dit weekend help ik Willy met melken om het vast te leren! Morgen hoop ik mn eerste echte eigen linksrijdende auto op te halen in Masterton. Die is van de week even klaar gemaakt. Ook heb ik voor de handigheid hier een bankrekening geopend. Want mn gewone rabopas deed hier ook niet. En inmiddels ben ik die kwijt. Die is ingeslikt bij een pinautomaat. Ook heb ik een tweede telefoon, omdat voor hier onderling goedkoper en handiger is aangezien je niet overal wifi hebt. Qua weer is het nog wel koud, bewolkt en regenachtig. Maar goed daar was ik op voorbereidt. Ik heb al klein rondje getourd en al wat mooie plaatjes kunnen maken. Dit is vlakbij waar ik woon Lake Wairarapa.

Tot de volgende keer

1. Suze:
    22 september 2016
    Hee, zo te horen heb je het nu prima naar je zin! Nog een kerel tegenkomen daar en we zijn je kwijt? Succes!
  2. Jacolien:
    22 september 2016
    lieve tante johanneke ik mis u nog wel, maar ik vind het fijn om iets te horen van u.
    ik ben benieuwd hoe de kinderen heten, schrijft u dat de volgende keer?
  3. Trudy De Boer:
    22 september 2016
    Leuk Jo! We missen je wel hoor! Fijn dat het goed gaat, dat je je plekje een beetje hebt gevonden. Liefs van ons